eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW? › Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
  • Data: 2021-02-12 14:58:13
    Temat: Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Taka wyzej zacytowana nie musiala - wszak jawnie na czas nieokreslony
    > :-)

    Ano.

    > Te z zapisem o automatycznym przedluzeniu ... jakies warunki
    > przedluzenia musialy miec.
    > Najprosciej wpisac "na poprzednich warunkach" ... i czy to obejmuje
    > okres trwania.

    W każdym razie było tak jak napisałem - 12 miesięcy z karą umowną chyba
    650 zł (12 * 40 * 1.07 = ok. 515 zł), a następnie "a vista".

    > Musialbym odsukac stare umowy, o ile w ogole nie trafily na smietnik
    > ... ale tak mi sie wydaje, ze wlasnie w Erze byla to umowa na taryfe
    > ogolną, ale przez okres cyrografu obowiazywala taryfa promocyjna.

    Może w jakiejś szczególnej. Nie pamiętam niczego takiego, ale przyznaję
    że zbyt często w to nie wnikałem (głównie wtedy, gdy opłacało mi się
    kupić nowy telefon w promocji, czyli łącznie kilka razy, i chyba raz
    zmieniłem taryfę, bo w starej płaciłem 73 zł, a w nowej, wcale nie
    gorszej, może 50 albo inne 30).
    --
    Krzysztof Hałasa