    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co wybrać?
    Date: Thu, 16 Nov 2006 00:38:12 +0100

    Użytkownik "piotrek" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7e01.0000003d.455b7bb6@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > mam troche studenckich oszczednosci (2000zł)
    > i postanowiłem je wpłacić w celach oszczędnościowych.
    > Posiadam puste OKO w ING banku (podpiete pod OKO w EUR, zeby
    > miec bankowosc online), oraz eKonto w mBanku. Stad tez pytanie:
    > co mi sie bardziej oplaci? Wplacic do mbanku i wrzucic na jakąś
    > mLokate
    > czy na OKO ulokowac?
    > Moze mi ktos doradzic?

    Jak już ktoś inny napisał, załóż sobie 4 eMax+ w mBanku i podziel
    sobie te środki. Będziesz je miał bardziej płynne niż na jednym
    OKO i chyba nawet ciutkę wyżej oprocentowane. Dodatkowo od części
    lub całości unikniesz podatku Belki (szkoda tego płacić państwu,
    bo i tak to zmarnują), co na OKO nie było by być może możliwe (nie
    chce mi się liczyć czy mam tu rację że można od całości, ale na
    oko można, być może z udziałęm tego OKO jako piątego rachunku).
    Dbaj o to, aby dopisywane odsetki nie przekraczały 2,49zł w
    okresie kapitalizacji.

    marekz