  • 1. Data: 2006-11-15 20:42:30
    Temat: Co wybrać?
    Od: "piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam troche studenckich oszczednosci (2000zł)
    i postanowiłem je wpłacić w celach oszczędnościowych.
    Posiadam puste OKO w ING banku (podpiete pod OKO w EUR, zeby
    miec bankowosc online), oraz eKonto w mBanku. Stad tez pytanie:
    co mi sie bardziej oplaci? Wplacic do mbanku i wrzucic na jakąś mLokate
    czy na OKO ulokowac?
    Moze mi ktos doradzic?

    Bede wdzieczny,
    newbie, piotrek

  • 2. Data: 2006-11-15 21:14:51
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:7e01.0000003d.455b7bb6@newsgate.onet.pl, *piotrek* wrote:

> [...]
    > miec bankowosc online), oraz eKonto w mBanku. Stad tez pytanie:
    > co mi sie bardziej oplaci? Wplacic do mbanku i wrzucic na jakąś

    w mBanku masz eMax+, odpowiednik OKO.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-11-15 21:35:21
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    > In news:7e01.0000003d.455b7bb6@newsgate.onet.pl, *piotrek* wrote:

    > w mBanku masz eMax+, odpowiednik OKO.
    A jakie różnice oznacza to w praktyce?

    pozdrawiam,
    piotrek

  • 4. Data: 2006-11-15 23:03:22
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

> [...]
    > miec bankowosc online), oraz eKonto w mBanku. Stad tez pytanie:
    > co mi sie bardziej oplaci? Wplacic do mbanku i wrzucic na jakąś mLokate

    Polbank.
    Aktualne oprocentowanie: 4,5% w skali roku.
    Chyba najlepsza z 'bezpiecznych' ofert obecnie...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2006-11-15 23:28:52
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Za 2kzl to mozesz najwyzej fajna impreze zrobic.

    :):)

  • 6. Data: 2006-11-15 23:38:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "piotrek" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7e01.0000003d.455b7bb6@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > miec bankowosc online), oraz eKonto w mBanku. Stad tez pytanie:
    > co mi sie bardziej oplaci? Wplacic do mbanku i wrzucic na jakąś

    Jak już ktoś inny napisał, załóż sobie 4 eMax+ w mBanku i podziel
    sobie te środki. Będziesz je miał bardziej płynne niż na jednym
    OKO i chyba nawet ciutkę wyżej oprocentowane. Dodatkowo od części
    lub całości unikniesz podatku Belki (szkoda tego płacić państwu,
    bo i tak to zmarnują), co na OKO nie było by być może możliwe (nie
    chce mi się liczyć czy mam tu rację że można od całości, ale na
    oko można, być może z udziałęm tego OKO jako piątego rachunku).
    Dbaj o to, aby dopisywane odsetki nie przekraczały 2,49zł w
    okresie kapitalizacji.

    marekz

  • 7. Data: 2006-11-16 12:02:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    15 Nov 2006 21:42:30 +0100, w <7...@n...onet.pl>,
    "piotrek" <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Witam,
    >
    > mam troche studenckich oszczednosci (2000zł)
    > i postanowiłem je wpłacić w celach oszczędnościowych.

    Przy tak małej kwocie polecałbym raczej fundusze inwestycyjne.

  • 8. Data: 2006-11-16 18:22:13
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Piotrek <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A jakie różnice oznacza to w praktyce?

    Minusem ING jest to, że odsetkom ucinają częsciowe grosze. Jak masz 0,0089 zł
    odsetek, to zaksięgowują zero. W innych bankach zaokrąglają do pełnego
    grosza.

  • 9. Data: 2006-11-20 14:01:39
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Przy tak małej kwocie polecałbym raczej fundusze inwestycyjne.

    To może od razu ruleta ?
    ;)

    --
    pozdr
    P.

  • 10. Data: 2006-11-21 17:37:25
    Od: h...@w...pl

    gg napisał(a):
    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > To może od razu ruleta ?
    > ;)

    Przy spokojnej grze mozesz nawet cala noc sie bawic!
    Pzdr,
    HM