    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co z e-Lukasbankiem?
    Date: Tue, 2 Mar 2004 20:26:12 +0100
    Sender: o...@P...ONET.PL@62.233.222.2

    Użytkownik "523" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c22lqc$f2s$1@absinth.dialog.net.pl...
    > ale mBank już zrobił klientów w ciula a Lukas jeszce nie

    To, ze Lukas nie dziala mozna przezyc, wiadomo, ze wszystko jest zawodne,
    natomiast szkoda, ze nie podaja na stronie zadnej informacji o awarii. Z
    mBanku juz powolutku uciekam, niedlugo bede mial konto w VB oraz +Lukas (0
    zl oplaty za e-konto pro) to zupelnie mi wystarczy. MBank niech szuka
    naiwnych na przelewy za 0,5 i kolejne oplaty, ktore z pewnoscia wprowadzi.
    Mogli przeciez zrobic wzorem Lukasa - odpowiednie saldo, wplywy itp =
    przelewy darmowe, ale widocznie maja inna filozofie tego biznesu. Na mnie
    nie zarobia, bo juz niedlugo moje oszczednosci odplyna do VB. Czasami drobna
    rzecz jak wprowadzenie oplat mobilizuje do otwarcia nowego rachunku.