    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co z tym oszczednosciowym 5,8 w Paribas?
    Date: Sun, 14 Nov 2010 18:48:36 +0100

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    news:ibp5oj$17h$1@news.onet.pl...

    > Wszystko racja, ale na wiekszosci takich kont to albo jest limit 15tys
    > albo trzymajac wiecej zaplacimy podatek. Tak wiec jesli ktos ma nadwyzke,
    > to lepiej ja trzymac w paribasie niz gdzie indziej.
    > ROR niby jest darmowy - ja wzialem pakiet S.
    > A tak naprawde to skusilem sie na to, ze dostane ipoda. Zobaczymy w
    > styczniu czy to nie sciema.
    > A jeszcze jest ciekawe to konto oszczednosciowe Click 5% w Toyocie. Umowe
    > juz podpisalem, token dostalem, zobaczymy jak bedzie dzialac. Jakos nie
    > lubie zamrazac pieniedzy na lokatach.

    Lokaty dla wiekszosci osob sa OK, bo wiekszosc nie potrzebuje miec calosci
    swoich oszczednosci typu a'vista.
    Co sie tyczy twojej uwagi odnosnie kont oszcz, ze sa zawsze ograniczone
    kwotowo, to np. w Meritum mozesz miec nieograniczona liczbe kont
    oszczednosciowych, ale oczywiscie oprocentowanie jest tylko 4,5%netto.