  • Data: 2009-08-20 09:33:09
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sie, 11:15, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > A moze najlepiej było by... uwaga... fanfary... spojrzec na klienta
    > całosciowo (czyli zarówno na pese, nr dowodu, imie i nazwisko, date
    > urodzenia itd)??? Moze wtedy bank zorientowałby sie ze wydał jednemu
    > klintowi 2 numery ID?

    No tak, ale wydał ID, który i tak nie działał :) Ale ubawiła mnie
    sugestia, że ta klientka powinna na kartce dostać... swój poprzedni ID
    i aktualne hasło. Świetny pomysł!!! Powiedzcie kiedy to wprowadzą,
    żeby co rozsądniejsi zdążyli pozamykać rachunki.

    Jakaś procedura jednak zadziałała, co do jej logiki to można się
    spierać czy to tak powinno wyglądać, ale efekt końcowy jest ok.