eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za BZDURA [mbank] › Re: Co za BZDURA [mbank]
  • Data: 2009-08-20 09:45:16
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> A moze najlepiej było by... uwaga... fanfary... spojrzec na klienta
    >> całosciowo (czyli zarówno na pese, nr dowodu, imie i nazwisko, date
    >> urodzenia itd)??? Moze wtedy bank zorientowałby sie ze wydał jednemu
    >> klintowi 2 numery ID?
    >
    > No tak, ale wydał ID, który i tak nie działał :) Ale ubawiła mnie
    > sugestia, że ta klientka powinna na kartce dostać... swój poprzedni ID
    > i aktualne hasło. Świetny pomysł!!! Powiedzcie kiedy to wprowadzą,
    > żeby co rozsądniejsi zdążyli pozamykać rachunki.

    no, no.
    A twoim zdaniem, co ma zrobic klient który zgubił swoje ID?
    >
    > Jakaś procedura jednak zadziałała, co do jej logiki to można się
    > spierać czy to tak powinno wyglądać, ale efekt końcowy jest ok.
    >
    Ta, zadziałała procedura, ze to klientka musiała wskazac bankowi, ze zrobił
    cos, czego klientowi nigdy nie powinno sie udac uzyskac.
    Bo rozumiem, ze zgodnie z procedurami mbanku - klient nie moze posiadac
    dwoch ID?
    To fajne te procedury, ktore umozliwiaja takie rzeczy.



    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1