  • Data: 2009-08-21 06:49:11
    Temat: Re: Co za BZDURA [mbank]
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 00:13, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > W zadnym bank na swiecie Cejrowski nie dokonalby podobnej operacji
    > kontaktujac sie telefonicznie bez znajomosci swoich hasel.
    > W niektorych (np. HSBC, mozliwe, ze Citi ) moglby pofatygowac sie do
    > lokalnej placowki w kraju pobytu, jesli by byla, i sprobowac tam
    > zalatwic sprawe.

    Nigdzie nie twierdziłem, że Bank miał mu pomóc :) Bardzo dobrze, że go
    wysłał na drzewo. Tylko chciałem pokazać, że dalsze zagłębianie się w
    temat tu poruszany prowadzić może i do takich absurdów, ja nic nie
    wiem, nie wiem kim jestem, nie wiem co robię, wypełniam sobie jakieś
    wnioski jednego roku tu, jednego tam, podaję różne dane, gubię kody,
    zapominam, że mam już konto w danym Banku i nagle wylewam pomyje na
    cały świat za swoją ułomność...