  • Data: 2006-12-03 19:07:05
    Temat: Re: Co zamiast BPH
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Nov 2006 20:28:05 +0100, Michał <p...@n...berdyczow.pl>
    wrote:

    >Moj oddzial BPH gdzie funkcjonuję od ponad 10 lat bedize przejety przez
    >PekaO SA. Ze wzgledow osobistych nie moge tego zaakceptowac. W PKO
    >pracuje osoba, co do ktorej nie chcialbym aby mogla miec wzglad w moje
    >rachunki.
    Pozostaje miec nadzieje ze na calym swiecie jest tylko jedna taka
    osoba co do ktorej nie chcialbys aby mogla miec wzglad w Twoje
    rachunki. Bo jak jest ich wiecej to czeka Cie ciezka praca... Bedziesz
    musial weryfikowac personel wszystkich
    oddzialow/centrali/telecentrum/... itd. wybranego banku :)

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?