  • Data: 2003-12-30 15:41:10
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi?
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał:
    > Chcę zrezygnować z KK CitiBanku - Visa Classic. Co polecacie w zamian?
    > Założenia: miesięczny limit do ok. 5-6 tys zł, spłacany zawsze w całości.
    > Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    > Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).

    IMHO najlepsza będzie KK multibanku (szczególnie jeśli sie ma juz konto w multi
    ;>). Obecnie jest promocja wydanie 0zl. Są też (nie wiem czy nadal) b.ciekawe
    promocje dla aqariusów -gold i platyna za połowę ceny. Ewentualnie KK mBanku -
    to jest prawie identyczna karta, ale inne promocje ;)
    Zaletą tych kart są całkiem dobre kursy w eurolandzie -wydzodzi spooooro taniej
    niż VC citi, zauważalnie taniej niż MC citi i troszczeczkę taniej niż DC.