  • Data: 2009-01-13 17:24:31
    Temat: Re: Co zamiast lokat - nowe propozycje
    Od: "Błażej" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponoc SKOK w Wolominie ma 9.5 na lokacie :-) (bez gwarancji BFG)

    Wszystko zalezy, jakie ryzko jest sie w stanie zaakceptowac. W przypadku
    struktury teoretycznie mozna zalozyc, ze najwiekszym ryzykiem jest to, ze
    nie bedzie wypracowanego zysku.

    Na zwyklej lokacie mamy gwarancje zysku, ale jest on mniejszy.

    Nie jestem specjalista w tej dziedzinie, ale wydaje mi sie, ze jest to
    oferta godna rozwazenia - szczegolnie jesli wezmiemy pod uwage horyzont
    inwestycji.

    Pozdrawiam.