  • Data: 2009-07-14 08:21:48
    Temat: Re: Co zamiast mBank?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lip, 10:18, BK <b...@g...com> wrote:

    > W kazdym banku system bankowosci internetowej dla klienta jest
    > nakladka/przegladarka systemu bankowego. Klient nigdy nie ma dostepu
    > do systemu bankowego wlasciwego.

    Nie rozumiemy się. Ale ta nakładka może czytać z tego właściwego
    systemu na bieżąco, na zasadzie klikam-mam odpowiedź (tak jak w
    mBanku), albo klikam-widzę coś, co się zaczytuje raz na jakiś czas
    (tak działa EB). I mówię, że ten czas reakcji systemu EB się coraz
    bardziej skraca, co cieszy, bo raz przelałem 15 tysi z rachunku na
    inny i pieniądze wyparowały z systemu EB :) Dopiero po przelogowaniu
    nagle się pojawiły.