    From: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zrobić z kasą...?
    Date: Sat, 13 Dec 2003 18:52:50 +0100

    Użytkownik nastar napisał:

    > Mam pytanie do bardziej doświadczonych w tych sprawach: Na poczatku
    > stycznia wylatuję do Iraku i co miesiąc będę otrzymywał 1360$
    > wynagrodzenia przelewanego w dolarach na konto w BPH PBK - pytanie -
    > czy warto czekać na mój powrót ( 6 m-cy ) z zamianą dolarów na
    > złotówki czy może co miesiąc poprzez np. żonę wypłacać te pieniądze ,
    > zamieniać na złotówki i przy pierwszej wpłacie otworzyć jakąś lokatę
    > złotówkową ? Najbardziej obawiam się o kurs dolara.

    O kurka. Powodzenia.

    A co dolara. Jesli USA doprowadzi Irak do porzadku, to dolar pojdzie w
    gore. Jesli doprowadzi do porzadku w ciagu pol roku, to po powrocie
    bedziesz mogl dolary korzystanie wymienic. Jesli nie, to dolar bedzie
    dalej dolowal. Czyli im lepiej bedziesz zbojow scigal, tym wieksze
    szanse na wysoki kurs dolara.

    Euro trzyma sie tak wysoko chyba tylko dzieki temu, ze stany topia
    mnostwo kasy w Iraku. Nie widze innego powodu takich kursow. Przeciez
    gospodarka europejska lezy i kwiczy.

    Bartol