  • Data: 2010-06-06 20:06:01
    Temat: Re: Coraz więcej przemawia za dużymi spadkami na giełdach
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto spowodował zjazd od 2007 i kto na tym zarobił?
    > Oraz nastepne: kiedy w PL były wciskane opcje i swapy?
    > Endriu co o tym myślisz?

    Zrejterowanie Kaczyńskich z politycznego placu boju (na skutek
    ostrzeżenia Kazia z Goldmann Sachs) to jedno, ale ważniejsze pytanie
    brzmi trochę raczej:
    Dlaczego ekipa Tuska (mając niewątpliwie info o akcji Goldmann Sachs)
    mająca odpowiednie instrumenty nie broniła złotówki w "odpowiednim"
    czasie.... ?.

    Dla "naszego wspólnego dobra" ?.

    P.S. Wstyd się przyznać ale do dzisiaj nie wiem ile Rostowski wydał na
    jej obronę. (Na pl.biznes.wgpw obiło mi sie o uszy że mówili o tym w
    TVNCNBC). Czy ktos wie jakie to były kwoty ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/