  • 1. Data: 2010-06-04 05:38:30
    Temat: Coraz więcej przemawia za dużymi spadkami na giełdach
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Do problemów Grecji już wkrótce mogą się dołączyć problemy Węgier.
    Tym gorzej dla naszej giełdy bo Węgry to kraj z Europy Środkowo-Wschodniej.
    Początek kolejnej fali spadkowej już wkrótce ?

    http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Wegrom-grozi-b
    ankructwo-Jestesmy-niewyplacalni,wid,12335067,wiadom
    osc.html

  • 2. Data: 2010-06-04 07:56:56
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Do problem w Grecji ju wkr tce mog si do czy problemy W gier.
    > Tym gorzej dla naszej gie dy bo W gry to kraj z Europy rodkowo-Wschodniej.
    > Pocz tek kolejnej fali spadkowej ju wkr tce ?
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Wegrom-grozi-b
    ankructwo-Jestesm...

    Wcale bym się nie zdziwił gdyby w "parę dni" na futuresach spadło na
    2224 ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-06-04 10:21:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    ankructwo-Jestesm...

    > Wcale bym się nie zdziwił gdyby w "parę dni" na futuresach spadło na
> [...]

    wgpw moze spasc oczywiscie, wraz z innymi rynkami i jesli nastanie stan
    paniki.
    Nie widze jednak strukturalnych powodow by taki spadek mial
    fundamentalne podstawy.
    A na spadkach zarobi ten kto cwany jak i ten kto w pore akcje odkupi.

  • 4. Data: 2010-06-04 10:35:08
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawy.
    > A na spadkach zarobi ten kto cwany jak i ten kto w pore akcje odkupi.

    Spadki są dobre. Ja tam wolę kupować jak jest tanio, a nie drogo.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-06-04 18:30:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Wegrom-grozi-b
    ankructwo-Jestesmy-niewyplacalni,wid,12335067,wiadom

    Ze względu na identyczną argumentację rządu jak jesienią 2006 spodziewać
    się należy identycznej reakcji czyli rozruchów?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-06-04 19:48:45
    Od: "kc " <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Tym gorzej dla naszej giełdy bo Węgry to kraj z Europy Środkowo-Wschodniej.
    > Początek kolejnej fali spadkowej już wkrótce ?

    No to znowu mamy na kogo zgonić. Wcześniej była Grecja, wczoraj w GW
    wyczytałem, że spadek sprzedaży w kwietniu to efekt żałoby (czytaj wina
    Lecha Kaczyńskiego, że popełnił "samobójstwo"), teraz te je..ne Węgry. Gdyby
    nie czynniki zewnętrzne, to roślibyśmy bez końca, bo przecież u nas taki
    dobrobyt i wzrost gospodarczy na miarę piątej potęgi europejskiej.

    kc

  • 7. Data: 2010-06-04 19:59:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "kc " <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie czynniki zewnętrzne, to roślibyśmy bez końca, bo przecież u nas taki
    > dobrobyt i wzrost gospodarczy na miarę piątej potęgi europejskiej.

    Na dodatek ktoś chce nas pogrążyć:
    http://www.jasnagora.com/wydarzenie.php?ID=5660

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-06-04 20:06:41
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Na dodatek ktoś chce nas pogrążyć:
    > http://www.jasnagora.com/wydarzenie.php?ID=5660

    Jugosławię i Czechów też.
    BTW widziałeś kiedyś dwie smugi, które by sie nie krzyzowały albo nie były
    równoległe?

    Pozdrawiam

    PS
    Jakoś trzeba odciągać uwagę od innych przykrych zjawisk ciemnogrodu.

  • 9. Data: 2010-06-04 20:14:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > nie czynniki zewnętrzne, to roślibyśmy bez końca, bo przecież u nas taki
    > dobrobyt i wzrost gospodarczy na miarę piątej potęgi europejskiej.

    Zgadzam się w końcu z Tobą.
    Źle się stało z tymi wyborami w 2007.
    Roślibyśmy bez przerwy, wbrew światu.
    A tak kraj w ruine.

  • 10. Data: 2010-06-04 20:16:08
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 4 Cze, 21:59, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >   Na dodatek ktoś chce nas pogrążyć:http://www.jasnagora.com/wydarzenie.php?ID=
    5660

    > --
    > marfi

    "co takiego jest rozpowszechniane przez te samoloty nad naszym
    głowami?"
    ciemnogród ruskie zrzucają

    I to pisze biuro prasowe Jasnej Góry???
    Wypada powiedzieć, o Boże...