  • Data: 2011-05-08 18:20:43
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK ja mam inne doswiadczenia.
    > Nikt mi nigdy nie dał więcej, niz musiał.
    >
    > Kończymy dyskusję, root.
    >
    > Wpominałes o prawdziwych Polakach.
    >
    > Ja nim nie jestem, więc nie mam prawa.
    >
    > Nie mam prawa rozmawiać.
    > Zrozumiałem to.

    Kuźwa skippy. Jak zatrudniam pracownika, to sądzisz że on myśli w
    pierwszej kolejności - o miom portfelu czy o swoim?
    Co się tak przyczepił tych fundów. Cóż ich tak nie nienawidzisz. Zrobiły ci
    coś złego? Gdyby tak każdy myślał, nie byłoby niczego, bo nikomu nie można
    ufać. Wynajmuję wielu ludzi: mechanikowi oddaje swój samochód, elektryka
    wołąm jak mi się kabelek przepali.
    Co w tym złego że wynajmuję gościa który gra za mnie na giełdzie?

    p.s.
    A mówiłem że było tak miło kiedy dyskutowaliśmy o sylwku ;)