  • Data: 2011-05-09 03:02:02
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości grup

    , bo tak wynika z tych ww wyliczeń

    > Nie wiem po co ta ironia. Lepiej poczytaj sobie coś fajnego:
    > Piwo vs ZUS
    > http://www.sadistic.pl/piwo-vs-zus-vt76866.htm

    ja wiem jedno
    nikt nie zadba o moje pieniądze dla mnie tak, jak ja sam
    to jest prawda absolutna, dopóki mi nie odpierniczy psychicznie

    państwo da mi tyle, żebym nie poszedł walić kamieniami w URM

    zewnętrzna firma da mi najmniej ile sie tylko ta i skorzysta z każdej
    okazji, zeby zwinąć kasę i nie dać nic

    i nic mnie nie przekona, że jest inaczej

    NIC

    Święta prawda.
    Weź też pod uwagę fakt, że nasze kochane państwo robi wszystko, by jego
    obywatele byli z każdym rokiem głupsi, a nie mądrzejsi, a sprzedajne elity ...
    ech.. szkoda kończyć ..
    Barbara