    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cos nowego dla maluczkich ?
    Date: Wed, 6 Apr 2011 18:32:35 +0200

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 16:32:50 +0200, DJ napisał(a):

    > Nie przesadzajcie. To tylko nazwa. Chyba totalny idiota by sie sugerowal

    O kolego. Tylko nie Wy ;) Ja nie nazwalem tego "produktu" oszustwem. To
    powiedzial moj odwieczny "przeciwnik" na tym forum ;)

    > sama nazwa i nie przeczytal tych 3 zdan, ktore dokladnie wyjasniaja o co
    > chodzi. Nazwa ma byc w miare krotka i latwa do zapamietania. Przeciez w
    > nazwie nie podadza calej zasady dzialania instrumentu. W koncu niby jak
    > mieli nazwac? Gdyby nazwali to "slaby rynek" to rzeczywiscie mozna miec
    > pretensje, a tak to jest tylko klasyczne podejscie Polaka, ktory zawsze jest
    > niezadowolony i zawsze sie wszystkiego czepia.

    Rowniez prosze mnie do tego nie wkrecac. Pytek zadal pytanie wiec
    odpowiedzialem jak umialem. Staralem sie wytlumaczyc niuanse bez zadnej
    rekomendacji. Ze to hazard to wszyscy wiedza. Ze zakładami bukmacherskimi
    zajmuje sie bank, to juz jest norma ogolnoswiatowa. Swoje zdanie na ten
    temat mam ale specjalnie sie nad tym nie rozwodzilem.