    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Cos nowego w Optima ?
    Date: Mon, 16 Jul 2012 20:10:10 +0200

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6e874dbd-4ef1-4327-9250-1bc3c2626391@w24g2000vb
    y.googlegroups.com...
    On 16 Lip, 14:32, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:

    > dziwne, bo dzisiaj mamy 16 lipiec a u mnie nadal na lokacie jednodniowej
    > jest 5,8%, przed chwilą sprawdzałem

    Tabela oprocentowania mówi jasno, że od 14 lipca jest 5%.
    Na to co pokazuje system się nie patrz, bo mają jakiegoś
    przedpotopowego dinozaura.

    Wychodzi na to, że lepiej jest zlikwidować jednodniowe i wpłacić
    wszystko na główny rachunek, a najlepiej w ogóle się z tego banku
    wynieść.
    5,8% na koncie oszczednosciowym jest dobra oferta w stosunku do lokat, jak
    nie chce sie lub nie mozna zamrazac gotowki na pare miesiecy. Jest cos
    lepszego na rynku nie otwierajac kolejnego konta osobistego?