  • Data: 2013-10-22 14:52:56
    Temat: Re: Coś w oprocentowaniach zaczyna się ruszać :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości

    >Czyli według Ciebie % był uzależniony od % kredytu w BRE. Ja jednak
    >twierdzę, że od WIBOR. Problem powstał, gdy WIBOR zaczął być niższy
    >niż

    Akurat jesli chodzi o BRE/mBank to pamietaj afere - procenty
    uzaleznione od decyzji zarzadu.
    Przynajmniej te walutowe, a nie od jakiegos tam LIBOR ..

    >średni % na lokatach. I powstała konieczność zarabiania w inny sposób
    >(kredyty, karty, telefonia itd.).

    Tym niemniej - na poczatku mBank sciagnal pieniadze od ludzi, a co z
    nimi zrobil ?
    O to sie juz martwil BRE. BRE akurat mial duzo klientow biznesowych.

    Oferta kredytowa dla klientow mbanku powstala pozniej.

    >Do dziś kredyty mają tak wysoki %, że gdyby od nich uzależnić %
    >depozytów, jak sugerujesz, to pewnie spokojnie mielibyśmy z 10%
    >zamiast 3%.

    Tylko niektore kredyty. Jak ktos potrzebuje wieksza kwote, to jednak
    dobrze liczy gdzie mu sie to oplaca.

    No i smiem twierdzic ze kredyty dzis mniej oprocentowane niz dawniej
    (przynajmniej srednio).
    WIBOR tez sie nie bierze z prozni - gdyby tak sie dalo pozyczyc
    dowolne pieniadze na 20%, to kto by pozyczal na mniejszy procent ?

    J.