  • Data: 2014-06-07 10:26:24
    Temat: Re: Ćwierćbank i wysyłka na drzewo
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-07, luc <b...@g...de> wrote:

    [...]

    > Zaraz, zaraz.
    > Spójrzmy na chronologię zdarzeń:
    > 2014.05.29 - sms z alertem z BIK, że Raiffi mnie sprawdza; z taką datą przychodzi
    też list z odmową.
    > 2014.06.03 - mój telefon do Citi w całkowicie innej sprawie; na koniec rozmowy
    propozycja podwyższenia limitu i moja ustna akceptacja. Z taką datą jest też pismo z
    Citi z informacją o zmianie limitu.

    No ok, chronologii nie przedstawiłeś. :)
    Ale moje stwierdzenie jest nadal prawidłowe - limit karty, nawet niewykorzystywany
    zmniejsza zdolność kredytową.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl