  • Data: 2003-12-26 17:10:32
    Temat: Re: Czas zakladania konta w bankach
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Bartol Partol"

    > Dlaczego dajemy sie tak traktowac? Dlaczego pozwalamy, by bank sobie
    > bimbal i robil co chce? Dlaczego banki internetowe maja mimo wszystko
    > tak duzo klientow? Nie rozumiem. :-(

    Jezeli ktos ma dochód netto 1000 zl, a w firmie kadrowa kazala mu zalozyc
    konto bo likwiduja obsluge kasowa, to mBank to ideal - bo darmowy.
    Taka osoba w zasadzie wymaga od swojego banku tylko jednego: zeby dzien
    po wyplacie wyplacic w bankomacie cale dostepne saldo z konta. Zeby korzystac
    z innych uslug, to trzeba miec albo nadwyzki gotówki, albo zdolnosc kredytowa.
    Takie osoby nie maja ani jednego ani drugiego.
    Niedawno ktos na forum mBanku chwalil sie, ze wsród czytelników Superexpresu
    mBank to najpopularniejszy bank. Mysle ze to moze potwierdzac moja teze skad
    tyle kont internetowych.
    Ze nie wspomne o "martwych duszach" po róznych promocjach - vide stare
    Pustelniki czy "50 zl za lebka" ;-)

    Bogdan B.