  • Data: 2006-10-18 08:36:32
    Temat: Re: Czek zagraniczny - gdzie zrealizowac
    Od: "Martyna" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawidek ||gazeta pl"
    <c...@i...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:eh4on4$h1q$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Martyna" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Następnym razem preoponuje zwykły transfer bezgotówkowy :)
    >
    > Dawidek

    Masz racje, przelew to najlepsze rozwiazanie, tym bardziej, ze teraz nie ma
    zadnych oplat za otrzymanie kasy w wbk.
    Problem w tym, ze nie wszyscy chca w ten sposob placic, a czesto czek jest
    dla klienta po prostu tanszym rozwiazaniem.

    Kiedys pewna firma kupila u nas towar za 800 USD, a za przelew zaplacili
    1000 USD... Wydaje sie niemozliwe a jednak.