  • Data: 2006-11-07 21:36:23
    Temat: Re: Czemu mBank wymaga oprocz zaswiadczenia o zarobkach....
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Stawiszyński napisał(a):
    > Nie wiem czemu zaswiadczenie o zarobkach im nie wystarczylo, ktos ma
    > jakies pomysly?
    Albo chca sie zabezpieczyc przed pomylka albo maja za duzo kasy i im
    zwisa ilu potencjalnych klientow sie zniecheci.
    BTW mnie pytano o kopie umowy o prace w wbk, ing i millenium. do tego
    proszono mnie o zaswiadczenia o zarobkach i wydruki z kont bankowych z
    ostatnich 3m-cy (jakby nie mieli BIKu). Do tego jeszcze ING chcial
    opinie mojego banku o kredytowce oraz historie operacji karta.
    Tez mnie zastanawialo po co:/
    --
    badzio