    From: <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czemu mBank wymaga oprocz zaswiadczenia o zarobkach....
    Date: Wed, 15 Nov 2006 18:01:13 +0100

    jest rzecza normalna, ze kazdy bank ma swoje wymagania i swoje wlasne
    ograncizenia wynikajace z jeo polityki kredytowej i kropka. nie chcesz
    skorzystac z tego banku to idziesz do innego i nie ma naprawde co sie
    zastanawiac prawda?
    jesli chcesz wiedziec to bik jest biurem, ktore zbiera informacje z innych
    bankow na temat jak w tych bankach obslugiwane sa kredyty przez
    poszczegolnych klientow - tak w skrocie to wyglada. nikt nie ma prawa
    udospeniac twoich informacji o dochodach itd zwlaszcza nie ma prawa
    przekazywac takich informacji bez twojej zgody a ja jeszcze nie widzialem,
    zeby jakis bank w umowie konta zastrzegal sobie do teo prawo.
    Zobacz jeszcze na cala sprawe tak: masz konto w banku wirtualnym prawda?
    chesz zeby wykonywali wszystko tak jak ty chcesz? chcesz zeby to bank
    spelnial twoje warunki prawda? ty dostarczysz dok itd...
    mnie nie znasz, ja wysle ci zaswiadczenie, umowy zaraz sobie cos poskanuje i
    przygotuje ci kwity ze mucha nie siadzie! pozyczysz mi 100pln?????
    jesli tak, to zastanow sie jak potem wygladaja departamentu windykacyjne i
    co tam ludzie musza zrobic zeby dla banku odzyskac kase...

    BEZ URAZY!

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:eir1gp$4at$1@news.dialog.net.pl...