  • Data: 2012-04-15 15:57:12
    Temat: Re: Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)
    Od: fct159 <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W biurach podatkowych też Alior dba żeby kolejek nie było ;)
    >
    > <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    > wiadomosc?newsId=781,Rozlicz-PIT-z-Alior-Bankiem>

    ciekawy pomysl!

    to pokazuje, ze ktos w aliorze odrobil dobrze lekcje z przedmiotu jak
    budowac dlugoterminowe relacje z klientami

    jedynie co zastanawia mnie ta umowa ramowa, ktora trzeba podpisac? czy
    ta umowa dotyczy rozliczenia pit czy pozniej korzystania z produktow
    aliora i mozliwosci "podpisania" umowy przez internet czy telefon? jesli
    to drugie, to wcale mi sie to nie podoba!