  • Data: 2004-03-03 08:05:53
    Temat: Re: Czy Eorobank jest wiarygodny???
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:c22udd$ti$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Przemkos z adresu <p...@U...pl> napisał(a):

    > :)))) ok....ale czy kazdy w Polsce slyszal o Banku Swietokrzyskim????
    > bo ja np. nie.... a o Lukasie glosno bylo od dawna, i to zasluga
    > p.Łukasiewicza!

    A ja tak... ;-) Owszem, słychać było, ale głównie o firmie Lukas SA -
    pośredniku kredytowym. O Lukas Banku zaczęło być słychać, gdy zaczęli
    zbierać z rynku środki. Reklamy ROR-ów, lokaty wyższe o 2 punkty niż
    gdzie indziej itp.

    > czy mozna wiedziec w ktorym roku Credit Agricole kupila akcje Lukas
    > Banku? czy od razu? :)

    Bezpośrednio nigdy. Credit Agricole odkupiła od Łukasiewicza akcje Lukas
    SA, który z kolei jest prawie wyłącznym właścicielem Lukas Banku (ponad
    98% akcji). List intencyjny o zakupie 75% akcji Lukas SA podpisano
    gdzieś w okolicach lutego 2001. Pozostałe 25% kupił EFL - nie wiem
    dokładnie kiedy, ale już rok później nie było Łukasiewicza na liście
    akcjonariuszy Lukasa.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"