  • Data: 2003-12-19 20:24:05
    Temat: Re: Czy EuroBank współpracuje z BIK???
    Od: "Fish" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytam, bo słyszałem że decyzje w sprawie europozyczki podejmuje doradca na
    podstawie rozmowy z klientem i dokumentow przez niego dostarczonych.

    Dosc dziwne podejscie - tak uwazam albo bardzo duze zaufanie do pracownikow.

    Ja sam nie jestem zainteresowany ich usługami bo jestem szczesliwym
    posiadaczem multikonta w którym ma kredyt odnawialny i kk z duzym limitem
    :-)

    Pozdrawiam

    Fish