  • Data: 2004-08-28 07:49:50
    Temat: Re: Czy KIR jest obowiazkowy ?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-08-27, Dudus <t...@w...plUSUN> wrote:

    > Moze i moga ale jakos nie zauwazylem zeby mi pomiedzy kontami mB i
    > multiB pieniadze szybciej chodzily niz z innych.. chyba ze mialem pecha :-)
    Wszystko zalezy od banku:
    PKO BP ma jeszcze dwie sesje wych wew. do Inteligo o 19:30 i 20:30.
    Tak mi powiedziano w oddziale w Bialymstoku i rzeczywiscie dziala.
    Wplacalem kase ok 19:10 to kolo 20:10 byly juz w inteligo.
    Inna sprawa, ze ten ficzer maja tylko oddzialy onlinowe.
    Male filie nie...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE