  • Data: 2002-06-28 15:29:51
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    [ciach obliczenia]

    To zona+ja chyba kokosy robimy na kk BZWBK;) Za ostatnie 10 miesiecy
    srednio wydalismy 2680PLN/miesiac. Jesli oprocentowanie gotowki w banku
    przyjac 7%, i to, ze srednio pieniazki leza na rachunku 30 dni, to daja
    miesieczne oszczednosci ~15PLN. Karta kosztuje 58PLN. Rocznie "do
    przodu" ~90PLN.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Cos kurde za duzo mi wyszlo, ale nie chce mi sie liczyc drugi raz;)