eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bank (EUROBANK) ma prawo nie wydać klientowi kopii umowy o kredyt?Re: Czy bank (EUROBANK) ma prawo nie wydać klientowi kopii umowy o kredyt?
  • Data: 2009-11-03 09:45:50
    Temat: Re: Czy bank (EUROBANK) ma prawo nie wydać klientowi kopii umowy o kredyt?
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 09:08, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > tak prawdopodobnie jest, ale pracownik multiki powinien o tym klienta
    > dokladnie poinformowac!

    Wszystko się zgadza i pani z MULTIKI mówiła, że oni odeślą mi tą
    umowę. Tyle że to już trwa niemal 4 miesiące a EUROBANK zamiast umowy
    przysłał mi tylko jakiś ogólny regulamin w postaci broszurki.

    Czy EUROBANK ma obowiązek przysłać mi jeden egzemplarz umowy gdy jej
    od nich zażądam? Nie wiem czy mam prawo wymagać od nich wydania tej
    umowy czy mogę o nią ewentualnie tylko prosić, zdając się na
    widzimisie pracownika EUROBANKU.