  • Data: 2002-02-27 08:13:38
    Temat: Re: Czy bank MA PRAWO pytać inny bank o moją osobę??
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wycofuje sie.

    Prawio Bankowe:
    Art 105
    1. Bank ma obowiazek udzielenia informacji stanowiacych tajemnice bankowa
    wylacznie:
    1) innym bankom oraz - na zasadzie wzajemnosci - innym instytucjom
    ustawowo upowaznionym do udzielania kredytów o wierzytelnosciach
    oraz o obrotach i stanach rachunków bankowych w zakresie, w jakim
    informacje te sa niezbedne w zwiazku z udzielaniem kredytów, pozyczek
    pienieznych, gwarancji bankowych i poreczen oraz czynnosciami obrotu
    dewizowego, a takze w zwiazku z konsolidacja sprawozdan finansowych