    From: Marcin Piotrkiewicz <p...@1...acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy bank chce zarabiac?
    Date: Fri, 13 Aug 2004 06:17:16 +0000 (UTC)

    On 2004-08-13, Kamil Jo?ca <k...@g...pl> wrote:
    > Marcin Nowakowski said the following on 2004-08-13 07:36:
    > [...]
    >>
    > Czyli rozumiem, ?e ja, b?d?c zatrdniony w 3 osobowej firmie jestem
    > bardziej wiarygodnym klientem, ni? jej szef/w?a?ciciel.
    > Wybacz, ale ca?y czas tego nie mog? zrozumiec.

    Dyskusja zacz??a si? je?li mnie pami?ae nie myli od problemu z uzyskaniem
    kredytu przez prowadz?cego DG od kilku miesi?cy. Jak na firm? to bardzo
    ma?o. Co bank mo?e powiedzieae, o szansach na utrzymanie si? tej firmy
    bez anga?owania do?ae drogich specjalistów? A statystki mówi?, ?e
    znacz?cy odsetek firm pada szybko.

    Pracownik nawet nowej firmy jest lepszy od jej w?a?ciciela choaeby
    dlatego, ?e stoi wy?ej ni? bank w kolejce po kas? w przyadku upad?o?ci
    firmy, a jak ju? fors? b?dzie mia? to bank ju? si? ni? zaoopiekuje :)

    > A jak? ma w przypadku UoPnCN ?
    > KJ

    Porównywaln?, ale z pracownika ?atwiej zmusiae do p?acenia (zaj?ae pensj?)
    ni? dzia?acza gospodarczego (wi?ksze prawdopodobie?stwo, ?e nie b?dzie
    co zaj?ae)

    Pieta