  • Data: 2004-08-16 06:53:25
    Temat: Re: Czy bank chce zarabiac?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski said the following on 2004-08-16 08:23:
    [...]

    > Nie zrozumiałeś chyba mojej wypowiedzi. Taki przepływ może zrobić sobie
    > zarówno zwykły klient (UoP), jak i człowiek prowadzący DG.
    > To co napisałem, dotyczyło tylko obalenia Twojej teorii ( :-) ) o tym,
    > że historia rachunku depozytowego jest elementem bardzo znaczącym.
    Ale sam napisałeś przed chwilą, że tak samo jest (z historią) w
    przypadku umowy o pracę. Argument do bani.

    > DG jest i była traktowana jako bardziej ryzykowna od umowy o pracę,
    > choćby z tego powodu, że późniejsza windykacja (z tego co się orientuję)
    > jest znacznie kosztowniejsza (trudniejsza).
    I to (podobnie jak wcześniejszy argument "człowieka masakrującego
    pliterki" o tym, że pracownik jest wcześniej od banku w przypadku
    upadłości) jest jak na razie _jedynym_ sensownym argumentem który
    przeczytałem. Całą resztę trudno uznać za coś innego niż, szukanie
    amuletów i dupochronów przez ludzi w bankach.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl