  • Data: 2006-09-12 12:10:49
    Temat: Re: Czy bank musi odpowiadać na pisma
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za odpowiedź, ale właśnie to zrobiłem i nic.
    Więc zdecyduj się wreszcie czy byłeś i zostawiłeś pismo, czy też to pismo
    wysłałeś.
    Wysłanie pisma bez możliwości sprawdzenia przez bank tożsamości
    wysyłającego (lub gdy taka identyfikacja jest negatywna z różnych
    przyczyn**), a tym samym ustalenia jego praw, rodzi obowiązek 'olania'
    takiego pisma. Bez identyfikacji wysyłającego w wyniku odpowiedzi może
    dojść do wyjawienia tajemnicy bankowej osobom nie mającym do nich praw.

    ** - te przyczyny to na przykład niezgodny ze wzorem podpis,
    nieuaktualnione dane osobowe i adresowe, itd....