  • Data: 2004-01-17 12:53:28
    Temat: Re: Czy banki nas olewaja?
    Od: kuba <s...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia 16 sty 2004,cometa napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > Ja tam jestem zadowolony z LukasBanku, a reklamy sa bardzo spoox
    > :) http://www.lukasbank.pl/images/rekpras1big.jpg

    Ja zadowolony tez jestem mam u nich cos tam ale juz nie sa tacy
    konkurencyjni jak kilka lat temu.Zrownali sie do przecietnosci bankowej
    (oprocentowanie).Kiedys pod tym wzgledem byli jednymi z lepszych.

    Reklama z tematu nie podoba mi sie(nie lubie reklamy poprzez agresje)
    to tak jakby teraz Eurobank sie zrewanzowal i dal obrazek sedesu z
    dopiskiem G...o daja ! (ze swinka w tle)
    Lukas w reklamach byl dowcipny a teraz staje sie chamski?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!