  • Data: 2003-11-21 20:10:34
    Temat: Re: Czy brał ktoś kredyt mieszkaniowy w BPH?
    Od: "dracula" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba, Łódź" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:bpljfi$kab$1@news.onet.pl...
    > Witam

    > Mam pytanie - czy ktoś z Was brał kredyt mieszkaniowy w BPH? [ciach]
    takiego banku nie ma...zapewne chodzi o BPH PBK

    > - czy zwykle zawiera się jakąś umowę przedwstępną i czy są jakieś skutki
    > wycofania się z transakcji?
    Tak zawiera się. Jeśli chodzi o skutki to warto jest zawrzeć w umowie
    przedwstępnej warunek - umowa końcowa uzależniona od pozytywnej decyzji o
    przyznaniu kredytu. Co za tym idzie ważne jest, aby w odpowiednim punkcie
    umowy rozróżnić pojęcie "zaliczka" i "zadatek", co z punktu widzenia
    prawnego nie jest bez znaczenia.

    > - czy przekazanie kasy przez bank dla sprzedającego odbywa się przed czy
    po
    > podpisaniu aktu notarialnego?
    raczej tak

    pzdr.