    From: "Miroo" <m...@R...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy dyspozycje bankowe przez telefon są bezpieczne?
    Date: Thu, 17 Mar 2005 08:56:13 +0100
    <5...@k...i.jego.chomik>
    <d1503e$seo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f...@k...i.jego.chomik>
    <m...@d...localdomain>
    <c...@k...i.jego.chomik>
    <d18mdm$m55$1@nemesis.news.tpi.pl> <d18vkt$ktb$1@inews.gazeta.pl>
    <d19513$65o$1@nemesis.news.tpi.pl> <d195tf$n8v$1@inews.gazeta.pl>
    <d19997$91o$1@nemesis.news.tpi.pl> <d19an1$iku$1@inews.gazeta.pl>
    <d19bhn$pp9$1@nemesis.news.tpi.pl> <d19dlh$5bl$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:d19dlh$5bl$1@inews.gazeta.pl...

    > Mowimy o przypadkowym podsluchu. Ten ktos musialby wiedziec pod jaki
    > numer zadzwoniles i jakie wklepales kody (czyli musialby podsluchiwac od
    > chwili wybierania numeru i musialby na ucho rozpoznawac DTMFa). OK.

    Mówiąc o kontekście miałem na myśli przypadkowe
    podsłuchanie krótkofalówką, a nie sprawy bankowe.
    Jest to jak najbardziej możliwe w sytuacji opisanej
    w artykule.

    > IMHO prawdopodobienstwo przypadkowego podsluchania i wykorzystania jest
    > praktycznie zerowe.

    Powiem jeszcze raz:
    W omówionej w artykule sytuacji przypadkowe podsłuchanie jest
    jak najbardziej możliwe i wykorzystanie informacji również.
    Wiadomo, że przypadkowy podsłuchiwacz raczej nie zdecyduje się
    na kanty bankowe, natomiast może rozpowiedzieć czyjeś tajemnice.

    Proponuję EOT tej gałęzi, bo jakoś nie możemy się dogadać.

    Pozdrawiam
    Miroo