eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona › Re: Czy dzia?a Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera sie strona
  • Data: 2010-10-27 17:07:16
    Temat: Re: Czy dzia?a Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera sie strona
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:ia8pid$i4c$3@inews.gazeta.pl...
    > A spróbuj po IP wejść:
    > https://193.201.167.41/

    "To połączenie jest niezaufane.

    Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego
    połączenia z serwerem 193.201.167.41, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa
    tego połączenia.

    Zwykle podczas nawiązywania bezpiecznych połączeń witryny
    dostarczają zaufanych informacji o tożsamości, dowodząc w ten sposób, że
    użytkownik łączy się
    z właściwym serwerem. W przypadku tej strony tożsamość nie może być jednak
    zweryfikowana."