eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy działa Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera się strona › Re: Czy dzia3a Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera sie strona
  • Data: 2010-10-27 18:07:17
    Temat: Re: Czy dzia3a Wam Millenium od wczoraj w nocy u mnie nie otwiera sie strona
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Paź, 12:45, "niezaapominajka" <n...@v...net> wrote:

    > wczytuja sie wszystkie strony za wyjatkiem millenet, podobno sprawa zwiazana
    > jest z nieprawidlowym MTU, ale nie wiem ile w tym prawdy, moj modem niestety
    > nie posiada opcji zmiany tego parametru

    Nieprawidłowy MTU to zawsze problem.

    Nie poradzili co z tym zrobić??

    Mogę sie mylić ale:
    Parametr MTU zmienia się na kompie nie na modemie.
    Pod linuksem łatwo, pod windowsem też jeśli ma sie programik.
    np. cmtutool.exe
    http://bajtek.org/download/

    Nastepnie należy uruchomić i ustawic odpowiednie MTU,
    tutaj może byc mały problem by zgadnąć jakie jest odpowiednie,
    ale to też dostawca internetu na pewno wie.
    W znanych mi przypadkach zawsze wystarczało 1400 ale byc może
    potrzebne będzie jeszcze niższe??
    Nie jestem znawcą tematu, w każdym razie im niższe tym wcale nie
    lepiej więc najlepiej miec takie jakie powinno być - pytaj dostawcy
    internetu.