  • Data: 2009-06-18 21:02:02
    Temat: Re: Czy dziś czeka nas panika bysi ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.
    Ciekawe co w przeciągu tych 2 tygodni się stanie. Może znajdą w Polsce złoża
    ropy większe niż w Ameryce. Albo złoża gazu 3 razy większe niż w Rosji. I
    jeszcze odkrywkową kopalnię złota z zasobami na 150 lat. Stan giełdy
    odzwierciedla stan gospodarki, bo giełda opiera się na przedsiębiorstwach. A te
    na razie ostro dołują. Dokąd to się nie zmieni i firmy nie wyjdą na prostą to
    ruchy na giełdzie będą takie że po każdym maksymalnym wzroście wskaźników będzie
    spadek i kolejny wzrost ale nie do poprzedniego pułapu tylko niżej. Próba
    zarobienia w takiej sytuacji jest bardzo ryzykowna. Tylko ludzie bez instynktu
    samozachowawczego biorą udział w tej grze.