  • Data: 2011-04-10 18:21:29
    Temat: Re: Czy giełdzie zależy na inwestowaniu, czy na spekule?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 19:47:43 +0200, Endriu napisał(a):

    > Jeszcze raz napiszę to co napisałem w poprzednim wątku "AT dla srebra":

    > "[...] No wiesz ja to robię tak, że wpisuję PMI w search ,później see all i
    > wyskakuje:
    >
    > http://www.bloomberg.com/apps/data?pid=symsearch&Que
    ry=pmi

    > P.S. A czy w tej liście jest to PMI którego szukamy ?. [...]".
    >
    > Póki co jakiegoś spisu wszystkich bloomberowskich tickerów ja nie znalałem i
    > bo chyba on jako taki nie istnieje.

    Sorry ale nie zauwazyłem Twojej odpowiedzi. Bo moj klient usenetowy czasem
    mnie zaskakuje.
    PMI wydaje cóś takiego jak instytut wspomagania menedżmentu w skrocie ISM

    http://www.ism.ws/ISMReport/content.cfm?ItemNumber=1
    4331

    Tu możesz sciagnąć raporty dla całego świata. Na tej stronie znajdziesz
    inne dot. nawet poszczególnych branż.