eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ja już jestem przewrażliwiony? (Citi KK)Re: Czy ja już jestem przewrażliwiony? (Citi KK)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ja już jestem przewrażliwiony? (Citi KK)
    Date: Tue, 15 Apr 2008 21:48:03 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <fu30pk$1sq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fu2cgg$8n7$1@inews.gazeta.pl> <fu2ea5$8in$4@inews.gazeta.pl>
    <fu2h8s$2gg$1@news.onet.pl> <fu2k4p$fr1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <fu2p3f$11nb$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-48-48.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1208288885 1946 77.115.48.48 (15 Apr 2008 19:48:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2008 19:48:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:444289
    [ ukryj nagłówki ]

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:fu2p3f$11nb$1@opal.icpnet.pl...

    > również rezerwowałem hotel i konieczne było podanie danych karty (imię i
    > nazwisko, numer i data ważności), ale CVV NIGDY ode mnie nie wymagano, ww.
    > jest potrzebny tylko do transakcji internetowych

    Od jakiegos czasu juz jest uzywany do platnosci TO. Np. eCard wymaga
    CVV2/CVC2 w przypadku TO...

    Płatności w Call Centre
    Podmiotom które umożliwiają swoim Klientom zakup towarów lub usług przez
    telefon oferujemy możliwość przyjmowania płatności kartami telefonicznie.


    eCard S.A. dostarcza oprogramowanie umożliwiające konsultantowi w Call
    Centre przyjęcie płatności kartą płatniczą. Wszystkie dane dotyczące
    transakcji podawane są konsultantowi za wyjątkiem informacji o karcie (numer
    karty, data ważności, numer CVV2/CVC2), które podawane są przez Klienta po
    przełączeniu go do systemu IVR.

    http://www.ecard.pl/platnosci-w-call-centre.htm

    Niestety nie wszedzie IVR jest zaintegrowany z systemem autoryzacji i wtedy
    konsultant wklepuje je do formularza.



    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1