  • Data: 2006-06-05 21:20:16
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taki bank?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > e-Konto mam bodajże od 1.5 roku i opłaty za prowadzenie konta nie ma i
    > przez ten czas nie było. Jedyną opłatą jest 1 PLN za użytkowanie karty VE,
    > które można zarobić obrotami na tejże. Ewentualnie w ogóle nie brać tej
    > karty do tego konta.

    ja mam dłużej, nie chodzi o to by się licytować. pomyliłem opłatę za
    prowadzenie z opłatą za ve.

    a nie brać karty do tego konta?
    to konto akurat bez ve jest bezwartościowe jako podstawowe, bo czy chciałby
    ktoś płacić za wypłaty w kasie 5pln od operacji?
    wiem, że zaraz padnie argument, że e-konto można traktować jako wpłatomat do
    mbanku czy innych, ale:
    - można, jednak imo nie do tego szuka się _najtańszego_ konta
    - ktoś już w tym wątku wykazywał jak niewygodne jest "dodawanie większej
    ilości nowych odbiorców"

    czyli wróciliśmy do tego, co już zostało stwierdzone:
    - albo rezygnacja z warunku nr 1. w pierwszym poście
    - albo dodatkowe warunki stawiane przez bank, czyli "gimnastyka" by tę
    opłatę zredukować do 0 (lub nawet do +1zł)

    janke