  • Data: 2022-11-30 18:20:55
    Temat: Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wniosek już zakończony, co ma się tam jeszcze zmieniać?

    Jest to mój pierwszy kontakt z tym bankiem.
    Nie wiem, co może się kryć pod hasłem "dokończ wniosek". Może jeszcze
    trzeba wyrazić na coś zgodę? Chciałem jak najdokładniej przedstawić
    proces, bo może jeszcze ktoś będzie zainteresowany.
    Ale skoro jest już wszystko zakończone, to czekam na list z kartą.
    I zaraz zabieram się do ciułania voucherów do Biedronki. :)

    > Jako "nowa karta" masz tą kartę w ST.
    > Jakbyś znał jej numer to mógłbyś się już nawet zalogować.

    Tak. Do rejestracji potrzebny jest numer karty.

    --
    -
    Akarm