  • Data: 2006-08-28 14:26:08
    Temat: Re: Czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy z kk VISA?
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości
    news:ecnltf$a8o$1@news.dialog.net.pl...

    > To jest dopiero bzdura. Krajowy list ekonomiczny dłużej idzie, a nierzadko
    > priorytetowi się zdarza. Mój rekord paczki prioretowej to 10 dni. I nie ma
    > tym lipy, bo był stempelek na kwicie. Poczta na to: 80% przesyłek
    > dostarczamy następnego dnia roboczego :-) Na byle forum dyskusyjnym, gdzie
    > ludzie sporo wysyłają znajdziesz wieeeele opisów ile potrafią iść krajowe
    > priorytety.
    > Z USA oczywiście zamawiałem drogą morską. Z Kanady szedł podobnie. Z
    Anglii
    > zawsze lotniczy - rozpiętość olbrzymia - od 3-4 dni roboczych do około
    > miesiąca. Pewnie teraz właśnie czeka mnie wariant miesiąca.

    Paczka ze stanow wyslana upsem idzie szybciej niz paczka z niemiec wyslana
    econo DHL . Nie wiem co ludzie wypisuja ja z tego korzystam regularnie od
    ponad 3 lat ( wszystko w moim przypadku to lotniki )
    Lotnisko Kennediego ------->> Hitrow ( Londyn ) ( nie wiem jak sie to
    pisze ) ------>> Wawa okecie
    I nie wiem co jest takiego oczywistego w tym ze napisales "oczywiscie droga
    morska "

    W przypadku poczty polskiej wszystko zalezy od sortowni . Poznan bardzo
    szybko . Bardzo szybko wroclaw . Lodz i warszawa wieksza lipa .
    W moim przypadku zgodnie z informacja poczty ze 98 % przesylek dochodzi na
    drugi tak wlasnie jest . Raz na 2 miesiace jakas paczka poleci dwa dni lub 3
    . Ale przewaznie jest to zwiazane z tym ze leci ona do jakies koziej wolki
    ktora nie ma swojej sortowni .

    Jaca