eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy komornik może wejśc na konto wspólne jeśli jeden z właścicieli ma zobowiązanie ??? › Re: Czy komornik może wej?c na konto wspólne je?li jeden z wła?cicieli ma zobowi?zanie ???
  • Data: 2004-10-03 17:57:45
    Temat: Re: Czy komornik może wej?c na konto wspólne je?li jeden z wła?cicieli ma zobowi?zanie ???
    Od: yayco <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Był(a) to - jak się zdaje- niedziela, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    19:16,kiedy Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    Ty sie odwołuj.

    Nie wiem, co masz na myśli, pisząc "zgodnie z prawem", bowiem polskie prawo
    w tej kwestii się nie wypowiada jednoznacznie.
    Problem oczywiście tkwi w tym, czy tytuł wykonawczy musi być skierowany
    przeciwko *każdemu* ze współwłaścicieli konta, czy wystarczy, że przeciwko
    jednemu z nich.
    Jakkolwiek mnie bliższe wydaje się stanowisko pierwsze (zbieżne zatem z
    Twoim), to znaczna część poglądów zmierza ku konkluzji, że wystarczy, iż
    przeciwko jednemu.
    Jak chcesz poczytać coś więcej, to polecam na początek: http://skocz.pl/het

    PS. Coś jest w tym wątku popieprzone z kodowaniem. Nie mogłem wysłać
    odpowiedzi z Thunderbirda, jakiś tip?