  • Data: 2004-06-01 22:49:23
    Temat: Re: Czy komus sie udalo dzis dodzwonic do inteligo na 0800?
    Od: krzysiek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jun 2004 00:29:10 +0200, "..:: Milosz ::.." <h...@w...pl>
    wrote:

    >Uzytkownik "krzysiek" napisal w wiadomosci

    >Musza sie wyspac na jutrzejsze zjebki... :)) A tak BTW, ich infolinia jest
    >24 na dobe czynna ? :|
    ==== tak, 24 h ----- , trzeba bedzie sprobowac cos kolo 4 rano -:)

    schodzac na ziemie -- mam jutro do wykonania pilny przelew z inteligo
    .. myslicie ze bedzie realnym wykonac jutro taki przelewiek z inteligo
    na inne konto czy nie bedzie dalo rady?

    krzysiek
    PS
    qrna juz po polnocy a wy jeszze nie spicie?? :)