  • Data: 2016-06-16 17:30:22
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA629A24065A42budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A rozumiem, wydaje sie jednak ze wibor te inflację bedzie mniej lub
    >bardziej wyrównywał - zrozumiałem wczesniej ze nie bierzesz tego pod
    >uwage.

    Kwestia skladania procentow - jesli inflacja bedzie np 10% rocznie, to
    mieszkania po 7 latach zdrozeja dwukrotnie, po 14 4x, po 21 8x itd.
    Jak wibor bedzie 10%, to rata kredytu nie bedzie sie zwielokratniala z
    czasem, a wrecz bedzie malala, bo kapital jednak splacasz i sie
    zmniejsza.

    A jesli i zarobki beda rosnac, to ta rata bedzie caly czas relatywnie
    coraz mniejsza.

    A czynsz w TBS moze, a wrecz bedzie rosl i bedzie stale podobnie
    uwieral.
    Az przyjdzie emerytura i ci wylicza ile to milionow musisz teraz
    zaplacic, aby po znizkowej cenie mieszkanie wykupic :-)
    Wiec zaciagniesz kredyt - tylko ze emeryturka bedzie malutka i nawet
    ta znizkowa cena ja pochlonie :-)

    J.