eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-25 22:51:21
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to oficjalny dokument z banku - tak oni mi to proponuja i ja nie widzę
    > innego wykorzystania.
    >
    > Nie widzę sprzeczności
    > lokator będzie miał konta formacie
    > 00 0000 0000 0000 0000 0XNN NNNN

    No to patrz, piszę dużymi literami:
    Jeżeli 'każdy kontrahent zostanie oznaczony 7 cyfrowym ID' (XNN NNNN)
    to X nie może jednocześnie identyfikować rodzaju operacji.
    Albo 7cyfrowy ID kontrachenta,
    albo 6cyfrowy ID kontrachenta i 1cyfrowy ID operacji

    > Tak mi to przekazano.
    a w to wierzę

    > Nie mam takiego szczęścia - u mnie już nie mam dowodów (czasami
    > po kilka sztuk).
    I to ma być problem?
    żebyś napisał kilka tysięcy, albo choć kilkaset co miesiąc...

    > Czyli teraz rozmawiacie na temat tego co ma zacząć działać za pół roku.
    > Odlot.
    > To tak jak Prokom robi z ZUSem
    Kpisz?
    aha,przecież Ty wolisz rozmawiać,
    że już od pół roku nie dostajesz kwitków ...

    Do połowy roku mamy aktualne książeczki
    z kwitkiem dla odbiorcy i kodem paskowym
    więc do tego czasu musi działać nowe rozwiązanie.
    Najpóżniej do tego czasu firma przystosuje oprogramowanie
    w spółdzielni do SWRK, a prawdopodobnie zrobi to znacznie wcześniej.
    I tyle w temacie,
    kijem Wisły nie zawrócisz, choćbyś niewiem jak nim wymachiwał.